沉迷超蝙~盾铁~冬叉以及all蝙(铁,叉)不可自拔
派派丁丁都是大美人~

我好想你

Who is my body

Who is my soul

Who is part of me

Who is all I have


Who is my can not lose

Who makes me complete

Who let me be scattered in this century

Who let me not rest in peace


In that world

No more we

there is no me

Without you

You're not there

I'm not there


I am waiting for you

I can't wait for you

Not together

Not  forever



谁是我的躯体

谁是我的灵魂

谁是我的一部分

谁是我的全部


谁是我的不能失去

谁让我完整自己

谁让我离散在这个世纪

谁让我不能安息


那个世界里

再也没有我们

没有我  

没有你


我在等你  

我等不到你

没有永远

没有一起


评论
热度 ( 12 )

© 泅水以渡 | Powered by LOFTER